Cum sa-ti decorezi balconul in stil nautic


Chiar si un balcon mic, de 1x3 metri, are potentialul sa se transforme in ceva simpatic, daca ii acorzi putina atentie si rabdare.
Pentru ca iubesc marea si toata experienta pe care aceasta o ofera, am decis sa-mi decorez balconul in stil nautic. Cheia au fost decoratiunile create manual, urmate de: cateva suveniruri aduse chiar de la mare de mine sau de prieteni, materiale textile cu model in dungi si cateva obiecte cumparate de la Jumbo.
Daca esti amator de scoici, cum sunt eu, si ai foarte multe in casa, primul pas este sa le organizezi pe culori, marimi si forme. Apoi le poti pune in diverse borcane. Eu am personalizat doar capacele borcanelor. In acest mod, continutul lor a ramas in totalitate vizibil si a fost completat subtil de capace in stil maritim.

 In functie de borcanele si sticlele pe care le-am avut, am ales diverse optiuni de personalizare.


Scoicile mai mari au avut alta destinatie: 2 siraguri realizate din sfoara groasa, agatate la geam si la o masuta. Pentru a accentua atmosfera, am inramat cateva fotografii cu specific: unele facute de mine si una luata de pe o banca de imagini free.


Pentru ca am mai ramas cu stelute de mare adevarate, cu nisip din Vama Veche si cu sfoara, m-am
mai jucat cu sticlele si borcanele din stoc.















Am pus deoparte si cateva scoici mai mari si mai plate, pe care le-am folosit pe post de suport de lumanare. Cand vremea va fi mai racoroasa, va fi ocazia perfecta sa le aprind in balcon si sa ma bucur de o seara relaxanta privind pe geam.

Nu in ultimul rand, am pictat si un tablou cu un mesaj pe care l-am gasit pe Pinterest: Sandy toes, salty kisses, starfish wishes. La un search rapid acolo, veti gasi o gramada de mesaje simpatice despre mare, pe care le puteti scrie dupa bunul plac. Eu am ales sa fac o mare exceptie de la obisnuita mea practica de a picta pe recipiente si am folosit acurele obisnuite pe hartie, pe care apoi am inramat-o si decorat-o, nu-i asa, tot cu scoici :)


Pentru picturile pe sticla, am folosit cateva feluri de acuarele speciale. LeFranc & Bourgeois raman preferatele mele all time. Sunt mai scumpe, dar merita toti banii. Urmeaza pixurile cu acuarele de la Vitrea. Si ultimele pe lista sunt pixurile Posca, mai slabe dpdv calitate. Acestea din urma sunt foarte usor de folosit, dar nu rezista la zgarieturi sau lumina puternica asa de bine. Dupa cateva luni de la folosirea lor, desenele incep sa se deterioreze.


Daca va intrebati cat timp mi-a luat sa decorez acest balcon, nu stiu sa va zic un numar exact de zile sau ore. Pentru ca scopul a fost in principal de relaxare, nu m-am grabit cu finalizarea proiectului. Am lucrat din cand in cand la obiecte, in decurs de 6 luni, cand aveam niste timp liber. Au mai consumat timp si restul activitatilor: sortarea scoicilor, pregatirea unei liste cu obiectele pe care voiam sa le fac (totul a fost premeditat, fiecare sticla aleasa anume pentru o categorie de scoici sau culori), selectarea fotografiilor si tiparirea lor, cat si drumurile la Jumbo, unde am putut gasi: tavi, pernute de scaun, rame foto si suporturi din plastic, pentru farfurii, toate pe acelasi concept.

Lista de decoratiuni ramane deschisa, mai sunt multe alte posibilitati pe care le pot pune in practica pentru a-mi decora casa :) Astept si parerile / recomandarile / intrebarile voastre. Pentru comenzi, ma gasiti printr-un mesaj privat aici sau pe Facebook.

~ 0 comments: ~

~ Post a Comment ~

----------------------------------------------

The Elfish Keeper. Theme images by sndr. Powered by Blogger.